Scrapblog-Karin

dinsdag 23 maart 2010

DCL #38

Omdat ik heel veel tijd over heb met dat gekke gips, en eigenlijk niet veel meer kan dan alleen maar zitten de hele dag, heb ik deze ochtend een kaartje gemaakt met de sketch van Dutch Card Lovers. Het papier van Pink Paislee, Cupid, had ik al een tijdje liggen maar nog niet gebruikt. De stempel is van Jillibean Soup, de bloemen en swirls zijn van Prima Marketing. Uiteraard heb ik ook de naaimachine gebruikt, en wat zou ik zonder Paul moeten, die mij alles heel geduldig en liefdevol komt brengen en weer weg haalt als ik klaar ben.
Fijne dag, liefs Karin
ps. dit kaartje heb ik ook nog gemaakt met de sketch, maar ik vind het andere kaartje iets mooier om mee te doen met de challenge!

10 reacties:

PatriciaKleijn zei

Mooie kaartjes hoor, en wat een geduldige wederhelft heb je haha... de eerste is idd mooier :D

*Kus Patries*

Gemma zei

Lekker toch zoveel tijd om te freubelen! Je kaartjes zijn heel leuk geworden en de eerste is inderdaad net ietsje mooier, maar de tweede is ook schattig! Hou je taai! Groetjes Gemma

miriam zei

Ik vindt ze allebei mooi ,maar inderdaad de bovenste springt er meer uit

Bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Hetty zei

Leuke vrolijke kaartjes!
Gr hetty

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt het beide mooie kaartje maar vindt de onderste denk ik toch leuker..lol..
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Angelique zei

Hij gaat lekker Karin. Je moet straks nog afkicken van het scrappen ;-).

Grtjes Angelique

Petra zei

Wat zijn je kaartjes leuk! Ik vind de onderste juist leuker... Smaken verschillen, maar de bovenste is ook erg leuk!
Leuk trouwens dat je volger bent geworden van mijn blog!
Liefs petra

Ellen zei

Ik vind ze beiden erg mooi hoor! Bedankt voor het meedoen! Groetjes Ellen

anja curvers zei

Beide zijn heel erg mooi geef ook de voorkeur aan de bovenste en bedankt voor het meedoen bij DCL.

Stampidoe@gmail.com zei

beide kaartjes zijn mooi maar inderdada het boventse is het mooist, bedankt voor het meeodenmet dcl

Een reactie posten