Scrapblog-Karin

zondag 10 april 2011

Heel veel groetjes

Wat is het een heerlijk weekend geweest, wij komen net terug van de camping, waar de kinderen 2 dagen buiten zijn geweest, heerlijk. Ik heb dit kaartje in het zonnetje gemaakt, want ja, ik sleep gewoon alle knutselspullen mee! (of eigenlijk Paul dan....)
Het papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny, Gabrielle, de roosjes en blaadjes zijn van Wild Orchid Crafts en de swirls van ZVA Creative. Het labeltje komt bij Margriet vandaan.
***
Bedankt voor het langskomen, liefs Karin

9 reacties:

Annemieke zei

Super leuk kaartje! Dat je je spulletjes meeneemt.. ik weet nooit wat ik dan mee moet nemen. knap hoor!
Groetjes, Annemieke

marja zei

Wat een beauty van een kaartje weer Karin.
Wooow dat je al je spulletjes dan mee neemt, en lekker op de camping gaat freubelen.

Lieve groetjes Marja.

Tineke zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Karin, ik kan dat niet hoor buiten freubelen hihihihi.

Groetjes Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Karin,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Anja zei

Een heel mooi kaartje,Karin.
Fijne week.Groetjes Anja

regina zei

hoi karin

een super kaartje!

heel mooi papier en erggg leuke kleuren!

gr regina

Marjan zei

MOOI!! Buiten knutselen kan ook natuurlijk, als er maar geen wind staat... ik zie de boel al vliegen :):)

Esther zei

Ja wij zijn ook weer heerlijk naar de camping geweest.
Volop genieten in en van de zon.
Je kaartje is erg leuk geworden.

Groetjes Esther

Diana zei

Mooi kaartje Karin. Ik neem ook nog wel eens wat spulletjes mee, maar kom dan altijd weer tot de ontdekking dat ik vanalles mis. Heb jij dat nooit? Zelfs als ik hier thuis de spullen mee naar buiten neem, moet ik honderd keer terug naar binnen om weer wat te gaan halen.

Groetjes Diana

Een reactie posten