Scrapblog-Karin

vrijdag 6 januari 2012

Heel veel liefs


Dit kaartje heb ik gemaakt met het nieuwe papier van Magnolia. Ik ben er weg van, dus er zullen nog wel meer kaartjes voorbij komen met dit papier! Ik heb de randen bewerkt met een distresser en geplakt op cardstock. Achter het ovaal heb ik een tag gedaan. De tekst daarop heb ik geprint met de pc. Het kant is van Pink Paislee. De hartjes op het label heb ik gestempeld met een Magnolia border stempel.


I made this card with the new Magnolia paper. I just love it, so this will not be my last card with this paper! I distressed the edges. I used white and blue cardstock. Behind the oval is a tag with the sentiment on it. On the tag I stamped the little hearts with a Magnolia border stamp. The lace is from Pink Paislee.

Verder heb ik nog bloemen gebruikt, een bedeltje en ZVA Creative swirls. Deze komen allemaal uit mijn winkeltje. De swirl en het blad heb ik gemaakt met Magnolia DooHickeys. Ik heb op Tilda's jurkje nog wat stickles gedaan.
I also used flowers, a charm and ZVA Creative swirls. The heart swirl and leaf is made with Magnolia DooHickeys. I also used so stickles on Tilda's dress.

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges / I would like to join the following challenges with this card:




****

Veel liefs Karin

26 reacties:

Elise zei

Wat een prachtige kaart! Inderdaad prachtig papier! En Tilda is ook zo mooi ingekleurd...
Groetjes Elise

Tinie zei

Wat is dat papier mooi zeg!! Je hebt prachtige kleuren erin verwerkt, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Sapipzi zei

Super mooie kaart!!

groetjes Margo

roelie zei

super mooi kaartje en de kleur prachtig ook leuk het labeltje er achter


gr roelie S

Durvina zei

Wat is ie leuk!

groetjes, Durvina

Tineke zei

Wat weer een super kaartje Karin, ja mooi hé het papier!

Groetjes Tineke

PatriciaKleijn zei

wat een mooi kaartje weer karin

Liefs Patricia

Frosien zei

Wat een prachtige kleur, ik heb nog niets van dat papier en toch is het een frisse kleur, Je hebt hem leuk afgewerkt. groetjes Frosien

Yvonne zei

Hoi Karin, wat een mooie kleuren zijn dit zeg. Mooi dat nieuwe papier je hebt er weer een super mooie kaart mee gemaakt.
groetjes Yvonne

marja zei

Wat een geweldig kaartje Karin!! Dat papier is zeker mooi, had het nog niet gezien. Super kleurtjes!

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Prachtig kaartje!! Wat een mooie kleurtjes!!

groetjes Arjette.

Thea Wildeman zei

Hallo Karin, mijn complimenten voor je prachtige kaart.
Leuk dat je mee doet met de challenge van ge-we en wens je heel veel succes.
Groetjes Thea.

Unknown zei

Hallo Karin, ik wilde je nog even bedanken voor je reactie op mijn 'melkpak' en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even een 'tegenbezoekje' af te leggen. Wat een schattig lief kaartje heb je gemaakt. Hele mooie kleur ook dat turqoise! Lieve groetjes, Frea

regina zei

wat heb je weer een prachtig kaartje ervan gemaakt!

het papier is erg mooi en ook mooi van kleur!

gr regina

Yvonne zei

Hoi hoi,
WAt een schitterende kaart heb je weer gemaakt...echt supermooi!
Bedankt voor het meedoen met onze Ge-We Challenge!
Groetjes,
Yvonne

Rachel zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Karin, alles klopt weer!!! Prachtige kleuren, mooie details....Super!!!
Groeten Rachel

Lotte zei

Wauw, geweldig mooie kaart!
Groetjes Lotte

miriam zei

schitterende mooie kaart karin
gr miriam

Marlies zei

Een super mooie kaart! Prachtige details en het papier is inderdaad ook heel mooi, mooie kleur! groetjes, Marlies

Danielle zei

och..wat is ie weer leuk.. supergaaf!

Jolanda de Ronde zei

Gaaf kaartje!

Groetjes, Jolanda

Christa zei

Hoi Karin , mooi en lief kaartje is dit !! Ik vind de kleuren gaaf die je gebruikt hebt. Ik ga ook eens een keer in je winkeltje neuzen.... Vind die plakparels van ZVA erg leuk. Christa.

Irene Daryanto zei

What an amazing card, great coloring, nice take on Liza's sketch.
Thanks for joining TOMIC #31, Hope to see you again.
hugs from Indonesia, Irene

Janny zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer op je blog staan zeg, ik was al een tijdje niet langs geweest maar ze zijn super mooi liefs Janny

Diana zei

Prachtig Karin. Wat een geweldig mooie kleuren zijn dit.
Groetjes Diana.

Cathy zei

Wat een pareltje!!! Zo mooi van kleur en weer prachtig afgewerkt!

Een reactie posten