Scrapblog-Karin

zaterdag 19 oktober 2013

GDT - Time for Magnolia #32 - Christmas with a doily


Goedemorgen lieve allemaal!
Vandaag heb ik alweer een kaartje voor jullie! Dit kaartje heb ik gemaakt omdat ik gastdesigner mocht zijn bij Time For Magnolia, hoe leuk is dat? De challenge is kerst met een doily.


Papier: Maja design 
Stempel: bingostempel van Joy, Magnolia postzegel stempels
Stansen: Go Kreate, sterrenrand van Joy, tag van Magnolia, blaadjes van Magnolia
Doily, bloemen, houten sterretjes (Xenos), wondgaas, parels, frantage, touw, kant en een kerstbelletje.
Edwin is ingekleurd met mijn copics. 
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Tilda's Town #75 - Christmas
Hobbyhome Hobbyartikelen - alles mag, behalve vierkant
*****
Fijn weekend, liefs Karin

15 reacties:

Tinie zei

Wat is het weer een beauty!!! Super mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

Petra zei

Karin, je kaart is prachtig een super mooi geheel zo met elkaar.
Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge van het HH-blog. Gefeliciteerd met je eerste plaats met onze vorige challenge.
Liefs,
Petra

Petra zei

Karin, je kaart is prachtig een super mooi geheel zo met elkaar.
Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge van het HH-blog. Gefeliciteerd met je eerste plaats met onze vorige challenge.
Liefs,
Petra

Neline zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt!
leuk om deze Edwin weer eens te zien;)
groetjes
Neline

Unknown zei

wat een schatje weer, echt een hele mooie kerstkaart, gefeliciteerd met je eerste plaats, ik heb even gekeken op het HH blog, geniet lekker van je vrije dagen, liefs mams

Nanda zei

Mooie kaart. Leuk dat je neutrale kleuren hebt gebruikt voor een kerstkaart.

Groetjes, Nanda

Anita Meijer zei

Het is weer een toppertje Karin, supermooi vind ik hem weer.
Liefs van Anita

Marianne zei

Ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

Dina zei

wauw wat een beauty super mooi

Nicole zei

Wauw, Karin, gaaf zeg zo in die bruintinten!! Een schitterende kerstkaart heb je gemaakt als GDT-er! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Patricia zei

Erg leuk een keer wat anders dan de standaard kerstkleuren, vind het wel "bijzonder" zo

Céline zei

so so gorgeous Karin, love the neutral colors and design
hugs
céline
and thanks for playing with us at Tilda's town

Riet Kamstra zei

Prachtige kaart Karin en bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town dze week!
Groetjes, Riet

Samantha zei

Super is deze weer Karin!
Dankjewel voor het meedoen aan de HH challenge.
Gr. Samantha

Magda zei

Wat vind ik deze mooi Karin!!
Ik hou van je kleurkeuze!!!!!
Schitterend gedecoreerd!
Een pareltje!!!!
Liefs,
Magda

Een reactie posten